Aquila anunță lansarea campaniei 360 Dezghețat în Bucătărie – o campanie curajoasă marca Gradena, semnată Propaganda 

AQUILA (simbol bursier AQ), lider în servicii integrate de distribuție și logistică pentru piața bunurilor de larg consum din România și Republica Moldova, continuă strategia asumată de creștere și investiții în brandurile proprii, prin lansarea unei campanii 360^ pentru brandul Gradena.

Campania a fost realizată în colaborare cu Propaganda, care s-a ocupat de aceasta de la conceptul creativ până la execuție - agenţie independentă, care oferă clienţilor săi servicii integrate de comunicare, de la strategie de brand şi creaţie, până la producţie sau dezvoltare şi implementare media, PR și digital.

Brandul Gradena mizează pe curaj și inovație și lansează “Dezghețat în Bucătărie”, o nouă platformă de comunicare. Insightul campaniei a pornit de la dorința de a aborda într-o manieră amuzantă și ușor ironică timpul petrecut în bucătărie. Pentru a bucătări cu drag este nevoie de creativitate și produse care să te inspire. Și, cum să fii dezghețat în bucătărie înseamnă să fii deschis la nou, să gătești ușor și repede, să nu mai stai toată ziua “la cratiță”, ci să petreci timp de calitate cu ai tăi, aliatul ideal sunt produsele Gradena.

Scopul campaniei “Dezghețat în Bucătărie” a fost acela de a face brandul remarcat într-o categorie ce alege, de regulă, comunicarea clasică. Campania conține o serie de 8 spoturi TV și online, în care vedetele au fost mazărea, dips-urile, smoothie-urile și mixul de ciorbă.

“Din punct de vedere creativ, prima declinare a platformei este un serial TV (și online), cu multe episode și subiecte diferite, în care amendăm tot felul de clișee din bucătărie, legate de gătit și luat masă. Nu există un erou pozitiv, care le știe pe toate și îi învață și pe ceilalți cum stă treaba, ci fiecare personaj este erou pe rând, în bucătărie. Am vrut să ne diferențiem în categorie și prin tone of voice, nu doar mesaj, așa că spoturile filmate de către Radu Muntean au un patern execuțional clar, replicile fiind punchy și cu umor”, a declarat Costin Milu, Co-Creative Director Propaganda.

“Campania 'Fii Dezghețat în Bucătărie' a fost gândită pentru a sparge gheața și a aduce un suflu proaspăt în bucătăriile noastre. Este un proiect ambițios care acoperă atât mediul TV, cât și spațiul online și instore. Un pas natural în dezvoltarea brandului Gradena și consolidarea lui în inima consumatorilor. Mulțumiri colegilor de la agenție pentru creativitate și întregii echipe de producție pentru profesionalismul impecabil. Vă invit să Fiți dezghețați în bucătărie și să stați cu ochii pe Gradena! Până la finalul anului, pregătim noi surprize.” - Oana Stoinu, Marketing Director Aquila.

Primele spoturi pot fi urmărite aici:

https://www.youtube.com/watch?v=Yk4lCvbIWQ4

https://www.youtube.com/watch?v=s93LQq0cqOk

https://www.youtube.com/watch?v=5fK_rQtXUek

https://www.youtube.com/watch?v=JvFg3jmgMoI

Credits:

Echipa Propaganda

Costin Milu – Co-Creative Director

Daniela Spataru – Senior Account Manager

Loredana Saru – Strategie

Petra Martin- Art Director

Luna Nica- Copywriter

Marcela Moldovan – Av Producer

Echipa Gradena

Oana Stoinu – Marketing Director Aquila

Previous
Previous

Aquila anunță participarea la Foodservice and Hospitality Expo, în perioada 4-6 noiembrie, Sala Laminor

Next
Next

Proiect voluntariat Aquila - 10 octombrie 2023